Loading...

Careers

Available Positions

MACH's human resources policy

"MACH’s personnel represents the key to our success"

This way, within the MACH organization, the employees represent the company’s most valuable resource..

 

In order to accomplish the mission of the company, MACH’s policy in the field of the human resources is focused on developing a productive and professional work environment, on creating a high quality set of abilities, knowledge and skills, as well as on creating a competitive and efficient working system.

The main objectives in the field of the human resources are:1. Developing a set of professional growth systems, training, information, that may allow MACH’s

  1. employees to carry out their activity in accordance with the requirements of the company and with theexpectations of the customers.

  2.  Improving the internal communication and implementing a cross-training system that may allow

    the exchange of ideas and information between the departments and the employees from different departments.

  3. Creating a working environment that may encourage and support the productivity, the innovation, the security, as well as a decent level of the quality of life.
    As a result of the ever-increasing sales, based on quality products and services, we can state that we represent for you a reliable future partner.

Our company is ready to help you with your career. That is why, we want to ask you to send us directly your resume, along with a letter of intent and an ID or passport type photograph, directly by means of the website or at the e-mail address: Hi Bot!

Only the candidates that meet the cumulative requirements provided in the job description will be invited to an interview.

Available Positions:

Team support / Asistent back office

Echipa Mach Ftd se mareste!


Daca esti o persoana:
- comunicativa, indrazneata
- deschisa catre folosirea mai multor canale de comunicare: telefon, video calls, mail, intalniri face-to-face
- receptiva;
- care constientizeaza importanta respectarii termenelor limita si stie sa gestioneze prioritatile
- team-player
- cu o atitudine proactiva;
- atenta la detalii;
- cu foarte bune abilitati de organizare proprie si a sarcinilor pe care le gestioneaza;
- cu dorinta de invatare si autoperfectionare;
- cu focus pe obiective si rezultate;
- responsabila, corecta si serioasa;
- multitasking;
- flexibila cand apar schimbari neprevazute, neanuntate

Te invitam sa ne cunoastem mai bine.
Vei avea urmatoarele sarcini si responsabilitati:
• sa prezinti si sa promovezi produsele/serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
• te vei ocupa de prospectarea potentialilor clienti.
• te vei ocupa de contactarea telefonica a clientilor in vederea stabilirii intalnirilor.
• vei transmite ofertele generale si ofertele specifice catre clienti
• vei inregistra in baza de date ofertele transmise.
• vei contacta direct clientii si identifica necesitatile specifice pentru aplicatii.
• vei realiza ofertele tehnice si comerciale.
• vei intocmi documentele necesare pentru realizarea procesului de vanzare.

Daca ai:
• experienta in vanzari minim 2 ani
• cunostinte superioare (de preferat superioare tehnice)
• cunostinte limba engleza nivel mediu-avansat (scris, vorbit),
• cunostinte solide de operare PC- Word, Excel, Outlook, Access, Internet
• disponibilitatea de a calatori prin tara
• permis de conducere
• cunostinte de lucru cu instrumente de plata bancara

..am fi incantati sa te avem ca si coleg.

Noi iti vom oferi:
1. Salariu oferit: fix plus comision in functie de realizari
2. Telefon mobil
3. Masina in interes de serviciu
Plus avantajul de a lucra cu un colectiv orientat catre rezultate, dezvoltare continua si realizari in cariera.


Te asteptam, indrazneste!

Aplica pentru acest job!

TEAM LEADER ECHIPA MENTENANTA

Ești o persoană organizată, cu abilități tehnice solide și pasiune pentru coordonarea echipelor? Ai experiență în domeniul mentenanței și îți dorești să faci parte dintr-un mediu dinamic, unde inițiativa este apreciată? Atunci vrem să te cunoaștem!

ANGAJAM Team Leader al echipei de mentenanta si suport in fabrica clientului nostru. 

Pe scurt despre post: 

Coordonarea echipei responsabile de realizarea operatiunilor si lucrarilor, care vizeaza asigurarea suportului permanent, asigurarea operatiunilor de intretinere, mentenanta si revizii, pentru echipamentele industriale. (masini ambalat, paletizat, transport produse, etc).

 

Sarcini principale: 

  • Supravegherea functionarii intregului sistem din punct de vedere electric si automatizare;
  • Are cunostinte avansate de automatizare si poate ajuta la diagnoza primara a evenimetelor de natura automatizare.
  • Realizeaza, optimizeaza si urmareste realizarea planului de activitati zilnice, intretinere curenta si mentenante preventive (zilnice si periodice).
  • Gestioneaza si analizeaza stocul de piese critic piese de schimb, solicitand inlocuirea, completarea pieselor defecte sau necesare pregatirii operatiunilor de mentenanta planificata.
  • Analizeaza break-downurile de productie si propune planuri de masuri si optimizare in ceea priveste buna functionare a sistemului
  • Impreuna cu beneficiarul, solicita suport remote producatorilor echipamentelor in cazul unui incident si asigura suportul in legatura cu acestia.
  • Efectueaza diagnosticarea defectelor aparute si identifica cauza acetora.
  • Propune planuri specifice de optimizare a modului de lucru, timpilor de interventii operatii necesare, etc.
  • Urmareste realizarea Instructajelor specifice de protecția muncii si de prevenire si stingere a incendiilor.
  • Participa/ajuta la Inlocuirea si/sau reparatia partilor, electrice si pneumatice defecte sau uzate.
  • Colaborează îndeaproape cu departamentele Logistica/Tehnic/Colaboratori pentru a identifica oportunitățile de îmbunătățire continua a performantei acestor sisteme;
  • Contribuie la creșterea capabilității de operare a acestor sisteme atât de către personalul care deservește liniile de producție cat si a colegilor din subdepartamentul Electronic/Automatizări.
  • Coordonează rezolvarea problemelor pana la identificarea cauzei de baza ale sistemelor mai sus menționate.
  • Coordonează echipa din subordine in mod direct, inclusiv interfata cu clientul.

 

Cerinte:

- Disponibilitate pentru program de lucru in 2 schimburi, prin rotatie;

- Experienta anterioara tehnica si practica sau experienta relevanta in intretinerea, repararea echipamentelor industriale;

- Studii de specialitate finalizate sau o calificare in domeniul electronic, electrotehnic, automatizari.

- Abilitati tehnice, de control, si de lucru cu scule/aparate de masura;

- Capacitate de concentrare, spirit de echipa, coordonare, rezistenta la stres;

- Lb. engleza- nivel mediu

- Permis de conducere categoria B;

- Disponibilitate de lucru la inaltime (Intervenie tehnica)

 

Oferta (Bonusuri, beneficii)

 

- Salariu fix + plata orelor suplimentare si/sau de noapte/de weekend;

- Tichete de masa;

- Asigurare de sanatate;

- Transport asigurat;

Bonusuri de performanta.

 

Aplica pentru acest job!

Inginer Automatist

Aplica pentru acest job!

Inginer automatist

Firma de Automatizari si Proiectare Industriala selecteaza in vederea angajarii inginer automatist.

Descriere post

- Proiectare si executie sisteme de automatizare industriale bazate pe actionari electro-pneumatice, roboti, alte echipamente.
- Asigurarea mentenantei pentru utilajele dotate cu PLC deja existente
- Prevenirea/ Solutionarea problemelor tehnice aparute pe parte de PLC
- Participarea la montajul utilajelor noi
- Programare roboti industriali - constituie un avantaj.
- Cunostinte solide automatizari industriale si programare PLC;
- Proiectare si executie sisteme de automatizare industriale bazate pe actionari electro-pneumatice, roboti, alte echipamente.
- Asigurarea mentenantei pentru utilajele dotate cu PLC deja existente
- Prevenirea/ Solutionarea problemelor tehnice aparute pe parte de PLC sau a altor componente comandate de PLC
- Participarea la montajul utilajelor noi in site-ul clientului
- Programare roboti industriali ABB - constituie un avantaj.

Cerinte

- Absolventi studii superioare tehnice (preferabil absolventi ai facultatii de Automatica - specializarea roboti industriali sau absolvent de Inginerie electrica specializarea actionari sau sisteme electrice)
- Cunostinte solide automatizari industriale si programare PLC ( Allen Bradley/ Omron/ Siemens)
- Persoana cu bune abilitati de comunicare si relationare
- Persoana dinamica, atenta la detalii, cu gandire analitica
- Cunostinte de limba Engleza nivel avansat
- Experienta in domeniu actionarilor pneumatice si electrice, roboti (constituie un avantaj)
- Capacitate de comunicare si lucru in echipa
- Permis de conducere, categoria B.

Oferta (bonusuri, beneficii)

- Pachet salarial motivant in functie de performante si implicare
- Bonus pe proiecte
- Scolarizari in domeniu
- Tichete de masa
- Telefon, laptop, masina in interes de serviciu
Aplica pentru acest job!